Stress & press.


Hejhej bloggeeen! Slänger in lite update precis innan jag måste dra till bussen! Idag är en bra dag. Vill ni veta varför? Jag fick min havregrynsgröt att flyta när jag hällde i mjölk! Ni som brukar göra havregrynsgröt och tycker att det låter konstigt - synd för er. När gröten flyter så betyder det att den är godast. Det är havregrynsgröt på ett helt annat sätt. När jag hade lyckats med detta hördes det ett glädjetjut ifrån köket. Pappa kom in och sa "Grattis!", jag blev glad. (haha)

Efter skolan blir det antingen plugg at la casa eller plugg i skolan. Så blir det antingen middag hos Felicia eller middag hemma. Jag har inte riktigt bestämt mig än. Jag har jättemycket grejer som måste vara fixade till nästa vecka (när det gäller skolan) men jag har inte riktigt förstått det än. Det enda jag har gjort är att läsa en (d)jävla bok. What is up with me? Pedagogiken måste jag sätta fart med nu! Och springa till bussen is what i'm gonna do nao. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0