Varför är ljusen täckta av is?

Blir förbannad på facebook och den där äckliga chatten. Vad lider den av? Det kanske är dags att skicka iväg världens klagomail? För seriöst, jag hatar att sitta och snacka med någon som loggar in och ut hela tiden. Eller, egentligen så gör ju personen ifråga inte det, egentligen, utan det är bara facebook som gillar att busa med en. Är det medvetet, tro? Är det så att facebooksnubbarna vill att alla användare ska ragea sönder? Något roligt och tidigt aprilskämt kanske? Jag tror jag talar för fler än bara mig själv när jag säger att det är riktigt irriterande!

Eller kan det kanske vara så att personerna jag pratar med har internet som suger b*lle?

Kommentarer
Postat av: m

Ja, är de upptagna med annat kanske de går till och från datorn..

2011-01-25 @ 21:38:16
Postat av: Felicia

Jag suger balle. Oj.... menar... mitt internet...

2011-01-25 @ 22:54:57
URL: http://feliciahultin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0