Way too early in the morning.

Om 25 minuter går jag till busshållplatsen. Nu sitter jag och dricker yoghurt i hopp om att inte få håll när jag tränar. Letade överallt efter banan men inte hittade jag någon sådan. Pappa är dålig på att köpa frukt. Det enda vi hade var gamla apelsiner och sådant vill jag inte starta dagen med, så det blev drickyoghurt! Mathilda och jag ska gymma satan nu på morgonen. Varför så tidigt? Jo, vi har annat att göra efteråt. Vid klockan 12, men ändå. Drar hem till flickan efteråt, duschar och tar det allmänt lugnt tills vi måste dra vidare. Ska ju in till gullmars för att plugga pedagogiskt ledarskap med the gang, vilket jag egentligen inte orkar. Vad gör jag ens uppe nu? Herregud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0