Why can't I?

Egentligen skulle jag träffa min studie- & yrkesvägledare klockan 8.30 men eftersom vi inte hade någon rättskunskap så orkade jag inte ta mig upp. Börjar 12.50 istället, vilket är hur skönt som helst! Har bara matte till 14.05 också, eftersom engelskan är inställd ;) Hur glad tror ni att jag är? Efter det ska jag träffa fröken Skoog över en lång och mysig fika. Skall pratas skit och Rhodos! Carro och Fialotta bangade, så därför måste vi hitta två andra som ska med! Ifs är det inte så jättesvårt, men det är tråkigt att de som vi verkligen ville ha med oss inte kunde.

Btw. Igår pratade jag och Felicia om att skaffa oss en boxningsäck. Som man kan använda sig av när man är riktigt förbannad. Bra idé, va? I might need it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0