You are everything to me.

Alarmet ringde 08.57 och jag tänkte "Hur ska jag hinna med att duscha, packa, äta frukost OCH nörda vid datorn innan bussen går?" Jag hade i princip två timmar på mig. Tidspessimist som jag då är så blev jag klar 40 minuter tidigare. Alltså hade jag kunnat sova så mycket längre, men det gjorde jag inte. Och imorgon måste jag upp tidigt eftersom någon måste upp och jobba. Själv börjar jag klockan 16.30(?) så jag hade hoppats på en lång jäkla sovmorgon. Vi får se hur jag löser allt det där. Sova hemma ikväll kanske? Återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Mathilolda

söt du är! lilla smällkaramell.



SOVA HEMMA?! Vad är det jag läser?! Hm...... vänder snabbt.

2011-01-03 @ 14:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0