You are fighting against the dead end.

Efter att ha käkat thaimat och provat min nya topp så mår jag prima! Snart dags för Greys (jag vet att jag är beroende....) och sedan blir det sängdags! Imorgon är jag 100% ledig från jobbet. Ringer de mig då kommer jag inte svara. Eller, jag kommer försöka att inte göra det i alla fall. Jag ska sova ut, träffa Adam och Felicia, sedan chilla med livet hela kvällen. På söndag jobbar jag 18-20.15. Vadå världens mest onödiga tid? "Förstänger" med några peeps, vilket säkert kommer bli flummigt, men ändå onödigt. På måndag är det fan skola, måste vara på topp då.

Jag är jättetaggad inför det här året. Tre resor är inbokade. En är relativt preliminär. New York i april, Rhodos i juli och London i november. Är det bara jag som taggar sönder? Måste bara lyckas spara ihop tusentals kronor för att kunna ha råd med allt detta, men alla har fan rätt - 2011 kommer bli det bästa året. I'm sure of it


yesfuckingbox

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Looking good, gorgeous! Längtar till sommaren....

2011-01-07 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0