You dirty little freak.

God kväll allesammans! Jag har lyckats jobba i 8 timmar, åkt hem, ätit middag, städat mitt rum och bäddat om min säng. Nu har jag bara duschandet kvar, sedan ska jag kolla på ett greys-avsnitt och sova sött. Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga och jag tror helt ärligt att jag inte ens orkar skriva mer. Jag har lagt märke till att mina inlägg blir kortare och kortare, meningslösare och meningslösare. Jag vet att det inte heter 'meningslösare' men det hade blivit efterblivet ifall jag hade skrivit 'mer meningslösare och mer meningslösare', precis? Aa, damn straight. Jaja, imorgon är det skola och då sätter rutinerna igång igen! Förhoppningsvis kommer träningen med där på ett litet hörn.. Godnatt!(!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0