You'd better watch out 'cause I like you.

Har precis ätit havregrynsgröt och lyssnar på the Smiths. Ska snart slå igång ett greys-avsnitt för att sedan fortsätta med mitt pluggande. Vi har ganska mycket att göra nu, but I will make it.

Idag då? Mathilda och jag var på friskis i en timma, GICK hem till henne i Trollis, duschade, gjorde asgod (och nyttig!) mat, kollade på TV och drog sedan vidare. Idioter som vi är (egentligen bara Mathilda, men jag skyller på mig själv med) så missade vi bussen för att vi missförstod SL lite, så det var bara för oss att gå till Kamomillgränd (en bra bit att gå, för er som inte vet). Där hoppade jag på bussen och Mathilda drog till the jobb. Jag åkte vidare till skolan för att plugga med ped-gänget, vilket faktiskt gick förvånansvärt bra. Kom dit vid 12 och gick därifrån vid 13.30, hur duktiga är vi inte? Åkte till mammas jobb och hämtade lite grejer (bland annat ögonbrynsfärg o sånt<3) och åkte sedan och mötte upp Carro och Fia i centrum. Blev äppelätande och lite sånt innan vi drog oss hemåt igen. Shit vad det blev mycket "idag har jag gjort" över hela det här inlägget, men that's that!

Träningen gick faktiskt jäkligt bra. Imorgon ska jag på afrodans och fredag lockar för då ska Fia på cirkelfys. Eller cirkelgym. Minns inte vilket. Ska jag? Ska jag inte?


känns som att det var längesedan jag la in en webbkamera-bild... HEJ!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Dina inlägg blir roligare och roligare!!!! :D:D:D (mer mathilda åt folket.. hihi) kyllingen var fan asgod alltså.. borde ta patent på det där.



Kul att träna sådär på morgonen också, får bli tradition.

2011-01-18 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0