Don't you worry about a thing.

Oroa er inte, små sötnosar. Hemma från Rhodos är jag, så klart. Tagit bilder har jag knappt gjort så det är klart ni får vara lite besvikna på mig. Turen är då den att jag har så fina vänner som känner sig manade till att ta kort hela dagen, varje dag. Har hemliga planer på att sno en del när de läggs upp på bloggar och facebook och allt sånt tjosan hejsan. Nu blev mina planer inte så hemliga längre, fan då.

Efter att ha jobbat ungefär sex timmar idag känner jag mig ganska taggad på livet. Saknar Rhodos så det gör ont i hjärtat och har en bestående hosta och halsont. Vägrar ge sig? Got that right. Har även fått träningsvärk i ryggen av en väldigt random anledning. Klagar jag mycket? You know it. Sandiswallis is back. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0