En snäll fader är en sådan som åker till apoteket klockan nu, även fast han har jobb att sköta.

Igår hade jag planer. Trevliga planer som Mathilda förbjöd mig ifrån att göra. Däremot tror jag att hon gjorde rätt i att göra det då jag mår sämre idag. Och vad gjorde jag igår liksom? Glodde på Allsången och Morden i Midsomer. Vaknade upp imorse med världens fetaste huvudvärk och en hosta jag knappt klarar av. Har kört på cocillana(stavning?) sen igår kväll och jag antar att jag ska tacka medicinen för att jag somnade så snabbt som jag faktiskt gjorde. Innehåller den morfin? Svar ja. Dock känner jag att jag måste ställa in alla mina planer för den här veckan på grund av min tillfälliga, äckliga sjukdom. Kommer jag göra det? Återstår att se. Det är liksom bara att välja - vara frisk på Rhodos/vara sjuk. Svaret är väl ändå ganska uppenbart? Jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0