Fortsätt när mörkret kommer och allt gör ont.

Jag lyssnar på Håkan Hellström och försöker att inte sjunga med då jag måste fortsätta med att vila rösten. Är det bara jag som blir helt besatt av vissa artister efter att jag sett dem live? Första gången jag såg Håkan kunde jag inte sluta lyssna på honom på månader och det är samma sak nu. När han spelade "Du är snart där" i lördags blev jag alldeles tårögd. En av hans finaste låtar. Det måste ni hålla med om.

Ikväll blir det filmmys på samma ort. Att säga "annan ort" är betydligt vanligare men eftersom jag inte ska lämna Tyresö så blir det på detta vis. Ja, jag har agerat filmnörd hela dagen. Såg "The Town", "Wall Street 2", "Unstoppable" och "The Lincoln Lawyer". Jag vet vad ni måste tänka om mig nu men jag är sjuk och filmerna var riktigt bra. Skall nog köra på samma sak tills jag fått tillbaks rösten och när förkylningen har släppt. I veckan har jag även blivit bjuden på middag hemma hos en kär vän. Ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: S

Typiskt bra filmval, fortsätt gärna berätta vad du ser så kanske jag får tips jag med :)

2011-07-06 @ 09:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0