Frukost, breakfast, desayuna.

Tyvärr är jag inte så internationell att jag kan säga frukost på 34 olika språk, utan jag nöjer mig med dem jag lärt mig i skolan. Är det bara jag som faktiskt tycker att frukosten är den bästa måltiden på dagen? Sure att många tycker att den är den viktigaste eftersom de flesta påstår att den är det, men godaste? Folk brukar oftast rynka näsan när jag berättar det för dem and why's that? Jag älskar havregrynsgröt. Skulle nog kunna äta det tre gånger per dag, som en utmaning. Kanske ska försöka med det någon gång? En helg? En vecka? Jag ska försöka komma ihåg att jag skrivit detta och återkomma till er senare.

Ute är det rövvarmt. Inne är det rövvarmt. Idag är första dagen då jag ska försöka bege mig utanför husets dörrar för att införskaffa mig de sista grejerna för Rhodos. Efter att ha varit inomhus alldeles för länge har jag utvecklat någon form av ljuskänslighet och jag känner att det är dags att förbereda mig och min kropp som faktiskt ska bli exposead av medelhavsvärme i 14 dagar. Hujedamig vad jag taggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0