Growing up is hard.

Tog en liten nap såhär på eftermiddagen. I två timmar. Brukar egentligen vara emot sånt då det alltid fuckar upp dygnsrytmen men kände att jag förtjänade det, nu när jag ligger hemma och är sjuk och allt sånt. Kanske hjälper det lite i alla fall? Går på massa förkylningsmediciner nu också. Eller massa och massa... tre! Ska shotta lite hostmedicin när Mathilda kommer också. Yeah, har "bjudit" hem bruden på fika (snarare tvingar jag hit henne).

Idag såg jag "bara" en film. Det var efter den jag började må dåligt, gick upp och la mig och kollade på Gossip Girl tills jag till slut däckade. Såg 'The kids are all right' och den var... helt OKEJ! Värd att se när man ligger hemma och är sjuk i alla fall.

På tal om ingenting - är det bara jag som stör mig på folk som särskriver och ihopskriver? Tillslut istället för till slut, jätte bra istället för jättebra. Min hjärna blir så mindfucked när jag läser sånt att det liksom bara mosas ihop till en fet klump. Jag går crazy helt enkelt.


Ni som skrattar åt min tröja är bara AVUNDSJUKA! (hah....)

Kommentarer
Postat av: S

Icke sett denna film, men den ska kikas på vid första tillfälle!

Ang sova på dagen, när du är sjuk är sömnn bra, då låter du kroppen ta hand om sig själv och göra sig frisk snabbare :)

2011-07-06 @ 17:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0