Hålla hand i en taxibil.

Imorgon(eller jag kanske ska säga senare idag eftersom klockan är efter tolv) drar jag och Longen en liten spontanare. Vi har nämligen blivit bjudna på fest i Södertälje så jag struntar i alla planer jag planerat ihop, bara för att jag är så fruktansvärt taggad på en redig jäkla fest, så jag får hoppas att det blir bra. Höga förväntningar är aldrig bra att köra på men jag kan inte göra något för att dra ner dem. Efter Rhodos har alla fester, alla klubbar, alltihopa, ganska mycket pressure på sig, så att säga. Min broder har även kommit med lite förslag som jag är ganska positivt inställd till, men det kanske jag inte ska vara?

Laxwok, B&J och massvis med tjejsnack har denna kväll och natt bestått av och jag kan inte säga annat än att jag uppskattat alltihop. Shottade lite Cocillana för ett tag sedan = lite mer trötter än usual alltså. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

becare full i södertäljeeeee! mkt händer där!

2011-07-29 @ 16:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0