I ain't gonna sell my soul.

Innerst inne tänkte jag att jag inte alls skulle spendera mycket pengar på kläder idag. Jag hade tänkt ut en plan som löd följande; Dra till Weekday och köpa ett par jeans och fika med My. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig tyvärr då jag kom hem med en hel jävla del mer. Ifall det var behövligt eller inte tänker jag inte diskutera här men ett par jeans blev det i alla fall, sedan två toppar från Monki, ett par ballerinaskor och en klänning.

Istället för att dra mig hemåt och agera som en tråkig brud som precis kommit hem från Rhodos så träffade jag Jimi och Mattias. Vänner som hade varit och ätit lökig kebab och shoppat vinterkläder hela dagen. Visst att folk tycker jag är konstig som längtar till hösten och har mig, men vintern? Vad är upp med det? Lite spontant sådär så bestämde vi oss för att överraska Mathilda på la work. Till pappa sa jag att jag skulle vara hemma runt 20-tiden. 20-tiden blev klockan 'nu'.

Sista jobbdagen på ett några dagar imorgon. 11-14, sedan är det paus fram till söndag då jag, lyckligt nog, bara jobbar två timmar. Fuck ströpass, fast ändå inte. Förstår ni mig och min hatkärlek till allt och alla? Smoochy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0