I just wanna make you sweat.

Ända sedan jag kom hem från Rhodos har jag inte velat sitta ute i solen. Jag har undvikit den. Jag fick min solsemester och jag längtar verkligen tillbaka, men när det är soligt här hemma gör jag i princip vad som helst för att undvika den. Hur kommer det sig? När jag och Sophia skulle käka frukost ute imorse så satte vi oss i skuggan även fast solen sken så starkt den kan göra här uppe i Norden. Starkt? Snarare svagt. Och imorse var första natten då jag sov ut sen innan Rhodos. Förstår ni hur underbart det var? Skrek nästan när Sophia sa hur mycket klockan var när vi vaknade (13.16). I'm having the time of my life och lets sätta igång och göra oss i ordning for tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0