I väntan....

... på ett nervöst och fnittrigt sms eller telefonsamtal från Mathilda så kan jag inte göra annat än att tänka på hur random det är att det jag har haft svårast att vänja mig vid sen jag kom hem från Rhodos är att det faktiskt är helt OK att spola ner papper i toaletten. Tänker inte gå in på världsdetaljer men jag säger såhär - nej, jag har inte slängt toalettpapper i papperskorgen här hemma eller någon annanstans i Sverige. Det vore vidrigt. Däremot har jag suttit och funderat över om jag faktiskt får göra det. Hur vidrig är jag nu på en skala? Orkar inte bry mig. Jag känner mig illegal nu när jag kommit hem. Men varför kan man inte spola ner små pappersbitar? Dumma Grekland och deras avloppssystem. Nu ställer jag mig denna fråga - har jag någonsin varit med om att jag läst en blogg där bloggaren skriver om bajs och avlopp? Nja, vet inte riktigt. Förvisso skrev Egoina om bajs tidigare idag. Kanske är något som smittar av sig? Tack i så fall.

Ikväll spenderade jag inte mycket tid hemma. En kort promenad med Mathilda blev en tripp till stan för att träffa Måns och Jimi och nykterkäka på donken (trevlig upplevelse där vi såg Bill Skarsgård. Jesus christ vad han är snygg irl! Tror jag dreglade lite och JAG HOPPAS att han såg.) Nu, istället för att sova, så tänker jag, varför inte stanna uppe? Jag ska jobba imorgon och därefter dra till stan och shoppa arslet av mig, men vafan, vem bryr sig? Det är sommarlov och jag har inte sovit mer än 6 timmar per natt på typ tre veckor? Varför ställa om sig nu? Ni behöver inte säga att jag är dum i huvudet, för det vet jag redan, mina kära vänner.

På bussresan med Mathilda kom jag även fram till att jag vill bli bortskämd. Av män. I alla åldrar (eller kanske inte, men ni fattar). Mathilda och jag har planer. STORA PLANER! Tänker inte berätta mer.

btw, har även tagit tummen ur röven och skaffat mig twitter. @Sandiswallis, så klart.


kände att det faktiskt var dags... HEEJHEJ!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Bra inlägg! Bra kväll! Bra planer!

2011-07-26 @ 13:05:53
URL: http://mathilolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0