Idag hade jag klänning,


bara för att det kändes som en sådan dag då man bör ha det på sig.

Är det bara jag som känner att jag totally har glömt bort hur man klär sig nu när jag kommit hem från Rhodos? Det sköna med att vara utomlands, där det är varmt, är att man kan ha på sig i princip vad som helst. Mismatch? Visst. Skitfula grejer? Visst. Där var det så varmt att man hade på sig så lite som möjligt. Nu när man kommit tillbaka till verkligheten är det en helt annan femma. Klänning? Simpelt. Simpelt - nice för mig.

För att inte göra den här eftermiddagen alltför tråkig så ska jag slå igång en film och innan det ringa vårdcentralen. Rhodoshostan känns inte bättre alls och jag måste skaffa mig en redig medicin så jag kan bli frisk och börja träna igen. Shit. Får typ orgasm när jag tänker på att börja träna igen. Kanske överdriver jag, kanske inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0