I've had it with this game.

Efter att ha åkt runt överallt i hela Nacka för att fixa de sista grejerna som jag behöver inför resan så känner jag mig äntligen redo. Redo för att börja packa, menar jag då. Packlistan är inte ens fullständig, men jag lovar er att den kommer bli minst lika bra som den jag hade till Peace&Love. Ingen kommer komma undan oimponerad. Oimponerad? Ja, för mig är det ett ord.

Så nu, istället för att sitta vid datorn och löka sönder på grund av värmen, så ska jag se till att få igång packandet! Mathilda kommer hit om tre timmar och det vore ju ganska schysst ifall jag kunde få i ordning det mesta tills dess. Kan nästan känna lukten av Grekland. UNBELIEVABLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0