Kan vi få kontakt nu?

Jag är fullkomligt ärlig när jag säger att jag inte kommer orka skriva ett hejdå-inlägg i bloggen imorgon bitti. Mathilda och jag ska upp klockan halv tre, vilket betyder väldigt tidigt för oss, och därför blir det ett hejdå-inlägg nu istället, som tyvärr kommer vara väldigt fåordigt. Ja, fåordigt är ett av mina ord med.

Er älskade favoritbloggare kommer hem den 24e juli och jag lär väl, med största sannolikhet, slänga in ett nu är jag hemma-inlägg då! Om jag inte dött eller så det vill säga. I alla fall - hoppas ni har det förjävligt här hemma medan jag och brudarna ligger på stränder på Rhodos och steker på dagarna och super skallarna av oss på kvällarna. Mamma, pappa, om ni läser detta - suit yourself! PARTY ROCK IS IN THE HOUSE (TOMORROW) NIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0