Måste säga att jag gillade Rhodos bardiskar, litegrann.

Första natten ensam i det här feta huset och det kändes ganska bra, med en hel del lampor tända. Lite ensamt när syskonen hade övergett mig, men med lite glass och två bra filmer så fungerade det utmärkt. Någon som sett Revolutionary Road? Se inte den om ni inte är på depphumör. Jag trodde den skulle vara gullig och tänkte därför inte på att se trailer eller någonting liknande, så jag blev ganska irriterad i slutet men slog igång Stomp the Yard, som jag, Carro och Christofer såg för alldeles för längesedan och därför kände jag att det var dags att köra den igen. Om jag ska vara lite cheesy så måste jag erkänna att den är ganska tuff. Så, now I've said it.

Drömde att jag hade försovit mig imorse. Vad är det med mig och att göra det? Har hänt flera gånger nu den här veckan och det är inte bra för mina nerver. Slängde mig upp ur sängen för att senare inse att jag skulle upp om 10 minuter och satte om alarmet så jag fick sova en extra halvtimme bara på grund av att jag hade stressat upp mig och behövde vila (Ha ha)


well..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0