Rhodos calling!

Älskar att det är idag, dagen innan vi åker hem, som jag inser att jag faktiskt kan blogga när jag är här. Inte för att det finns mycket för mig att säga, men ändå. Och okej, jag har en hel del historier som ligger och gnager. Igår kväll var det iaf sista utgången för oss brudar. Får se om vi håller det. Ladies night var det, vilket självklart betydde fri bar mellan 21-00 och en hel del champagne. Hur fånigt det än var när JP sjöng "burning like a fire" så var det fullt ös på oss allihop. Kvällen avslutades med en onödig, men så fantastiskt god gyro på trottoarkanten utanför hotellet med flickorna. Om det var sista kvällen så var den sannerligen värd! Riktigt jävla värd! Även fast jag tjatat lite om att jag vill hem nu de senaste dagarna så känner jag att jag inte vill det nu. Nej nej nej. Bara några veckor till tack. Men vad är det som kallar om inte jobbet? Dags att leka vuxen nu igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0