Say WEEHO.

En ovan vaxare måste vänta 48 timmar med att sola efter att ha vaxat sig. En kul upplevelse men en dyr sådan. Jag är fortfarande sjuk och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till då det är cirkus tre dagar kvar tills vi flickor tar oss utomlands och jag knappt kan vara i solen utan att vilja skjuta mig själv i huvudet. Måste vila mer. Ifs sov jag 12 timmar i natt, så det borde ha hjälpt lite. Håller ni en tumme för mig?

Så istället för att joina min syster ute i solen gör jag det jag de senaste dagarna varit bäst på - kolla på Gossip Girl, dricka vatten och hosta sönder mina lungor. Everybody say weho!

Kommentarer
Postat av: matson

wehoooo



fattar inte hur du kan vara så plikttrogen och att du faktiskt tänker vänta med att duscha osv i 48 timmar...

2011-07-07 @ 23:47:20
Postat av: Sandis

Har jag inte sagt, weho!

2011-07-08 @ 12:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0