The world spins madly on.

Jag såg 'Because I said so' för inte alls längesedan och så fort de nämnde ordet 'pride' blev jag alldeles för sugen på att se 'Stolthet och fördom' - turen är då den att jag har filmen på datorn! Score score score. Har bunkrat upp med två nektariner och ett äpple. Är sugen på något helt annat, men detta får väl fungera. Förkylningen börjar kännas lite bättre, tror jag, så förhoppningsvis kan jag träna så fort jag kommit hem från landet. Pirrar i kroppen när jag tänker på det. Förstår ni hur sjukt det låter?

Min älskade vän Sophia åkte härifrån med taxi runt lunchtid idag medan jag svor över att min mobil suger när det gäller att söka appar. Jag hittar inga svenska appar. Har försökt leta runt bland inställningar men ingenting gör skillnad. Alla ni nördar därute, vad ska jag göra???? Går sönder här borta.

Innan jag slår igång filmen tänkte jag sammanfatta kvällen - den var riktigt trevlig! Helt nytt folk och inga drygisar. Just the way I like it. Med tanke på att jag är dryg så kanske jag inte alls ska säga så, men föihelvete, så dryg är jag ändå inte. Ska tvinga Longen att langa lite bilder som hon tog så jag kan lägga upp nåt här sen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Longen

Jag kirrar bilderna!

2011-07-30 @ 16:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0