This is the world according to Pablo.

Om mindre än sex timmar ska jag pallra mig upp för att ringa vårdcentralen och kriga om att få en tid imorgon. Tro inte att det är lätt bara för att jag bor i Tyresö. Tydligen är alla sjuka här. I alla fall när mitt immunförsvar bestämt sig för att ge upp. Jag älskar att jag egentligen bör skylla mig själv ganska rejält. Det jag behöver är sömn och vila, men är det någonting jag fått de här senaste dagarna? Jag bör lyssna på min pappa oftare och det är därför jag tar hans råd och ringer det där äckliga samtalet imorgon BITTI. Om jag orkar dra mig upp.

Förresten, visste ni att det var sjusovardagen idag? Blev ganska ställd över att det faktiskt fanns en sådan. Som funnits i kalendern. Som folk faktiskt har brytt sig om. Jag försov mig inte. Alltså betyder det att det kommer gå någorlunda bra för mig resten av året, om jag nu ska tro på sånt skitsnack. Eller vadå skitsnack? Med tiden får vi se. Godnatt nu då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0