We are, Marshall!

Jag har alltid varit kär i filmen 'Remember the Titans'. Jag har också alltid haft svårt för att verkligen älska filmer. De flesta filmerna jag verkligen tycker om är sådana filmer som jag aldrig mer kan se igen, bara för att det förstör känslan jag hade första gången jag såg dem. Remember the Titans är inte en sån film. Remember the Titans är en sån film som jag kan se, utan att tröttna på den. Däremot behöver ni inte utmana mig, för efter 1000 gånger så gör jag säkerligen det. Ikväll såg jag 'We are Marshall' som jag till en början kände mig ganska skeptisk till. Visserligen tycker jag inte att Matthew McConaughey passade in i sin roll, men jag tycker ändå om den. Tog upp Remember the Titans bara för att känslan jag fick var densamma. Grät och ryste. Shit, vilken filmnörd jag är.


Min älskade vän Sophia kommer hem från fjärran places ikväll. Tror det blir en tripp förbi mitt casa innan hon drar sig hem till skogen. Imorgon flyttar hon hem till mig, för en natt då. Sen flyttar jag till henne. I like it, like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0