Yeah yeah yeah..

Några timmar senare och jag vet fortfarande inte vad det är jag lider av. Chansar på en vanlig förkylning som är på bättringsväg så blir det bra så. Cocillana fick man hem och läkaren frågade om jag hade pussats med någon på Rhodos. Nej, det som hände på Rhodos, stannar på Rhodos. Körtelfeber? Med största sannolikhet tydligen, men inget man fick reda på efter att ha tagit 543 prover. Eller snarare två, men fortfarande - väntetiden var förjävlig. Nu blir det lunch, filmgluttande och annat skit. Får ont i armvecket när jag skriver. Intressant? You may call it that.

Kommentarer
Postat av: S

Du får börja hångla med lokalbefolkningen ist!

2011-07-28 @ 13:14:28
Postat av: linda

Va..du håglade väl inte på Rhodos..? Eller minns jag helt fel? Har nå svakt minne av nån bardisk men näää

2011-07-28 @ 16:52:30
URL: http://livetsommajs.blogg.se/
Postat av: Sandis

Haha käfteeeeeeeeeeeeeeeeen :(

2011-07-28 @ 17:58:27
Postat av: mathilda

hahahaha Linda

2011-07-28 @ 19:31:39
URL: http://mathilolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0