Dave Dee Dozy Beeky Mich and Tich

Jag känner att jag har varit alldeles för dålig gällande blogguppdateringen och jag ber om ursäkt. När man har torka så har man och då känner jag inte riktigt för att babbla på om massa skit här. Onödigt skit då alltså. Ibland kan det vara kul men inte när min älskade blogg BARA består av detta.

Vad har jag gjort sen jag sist skrev här? Inte mycket alls. Jobbat, tagit det chill, solat lite, ätit lite. Igår hade jag och Caroline det jättemysigt hemma hos oss. Lagade middag, gjorde världens mumsigaste efterrätt, drack god öl och chillade allmänt. Mathilda och Linnea svängde förbi senare och det blev en hel del snack om allt och ingenting till jättebra Death Proof-musik. Ja, Death Proof, jag vet att jag har sagt att jag älskar den. Minst femtioåtta gånger. Ni som inte har sett den förtjänar inte att leva. Så se den, snarast.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0