Den här stan får aldrig nog av saker som går sönder.

Sitter och uppdaterar väderhemsidor varannan minut typ. Vädret går bara utför. Vad händer? Det får inte vara dåligt väder i Borlänge under Peace&Love-veckan. Som det regnade igår. Så får det inte bli. Kommer med största sannolikhet börja gråta. Det har varit bra väder sen 09, kan vi inte följa det mönstret, tro? Håller tummarna.

Hela morgonen har jag suttit här med yoghurt, te och massvis med jobbansökningar. That is right. Försöker få tag i nåt annat, även fast jag lovat mig själv att jobba på McDonalds fram till oktober. Så kommer det säkerligen bli. Men håll en tumme för att det inte blir så med då.

Det enda som står på schemat idag är jobb. Inte lika sjuk längre iaf, så det känns bra. Lyssnar på Parken och ska göra mig en till kopp kokoste. Fantastiskt gott. Nu kikade solen fram. HEJHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0