En fattig svenne som jag.

Turkisk yoghurt och jordgubbar gör mig crazy i kroppen. Funderar på om jag ska promenera till hemköp imorgon och köpa en vattenmelon. Det enda som hindrar mig är vikten jag behöver bära med mig hem, hela vägen tillbaks.

Jag som sa att jag tog ledigt från träning och sånt hade inte helt fel, men inte helt rätt heller. Mamma och jag var ute på en powerwalk i cirkus en timme, vilket kändes jäkligt skönt. Måste även passa på när vädret är behagligt. Enligt SMHI och klart.se ska det bli halvtråkigt väder i veckan. Vågar man tro på dem eller ska man göra som en vän till mig och ignorera alla väderprognoser what so ever? Två veckor kvar till P&L och cirkus fyra veckor kvar till Rhodos. Orkar inte vänta mer!!!!


mmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0