Fruktansvärt otrevlig söndag.

En kopp blåbärste och Gossip Girl kan nog inte avsluta denna sönDAGEN på ett bättre vis. Det gick skitdåligt på jobbet. Eller, egentligen inte, men jag ansträngde mig för mycket. Som ni säkert vet, om ni läser min blogg överhuvudtaget, så är jag sjuk, vilket har lett till att jag nu mår värre. Kunde knappt andas på vägen hem. Vädret var bara som en prick över i:et. Grädden på moset. Även fast det låter positivt så menar jag det verkligen inte. My och jag skulle egentligen in till stan efter att jag hade slutat men vi bestämde oss för att det var en ganska dum idé med tanke på vädret. Trodde nästan att jag skulle blåsa bort när jag gick till Gullmarsplan..

Om några timmar får vi besök utav min styvfaders ungar. Eller ungar och ungar... de är äldre än vad jag är, men men! Imorgon planerar jag på att sova ut, på riktigt! Så hoppas vi på att vädret bättrar till sig inför peace. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0