Give me everything tonight.

Av någon vrickad anledning satt jag uppe till klockan två i natt. Inte har jag gjort det sen jag.. ja, hur gammal var jag då? Liten i alla fall. Givetvis har jag varit uppe till två i denna ålder med, men då har jag inte varit nykter, tror jag. Whateva!

Har suttit i köket och fipplat med lite grejer ända sedan jag vaknade. Idag är det jobb! Jag är inte fullkomligt frisk, men jag är på bättringsväg och förhoppningsvis mår jag inte sämre efter jobbpasset! Ska träffa Felicia ~en timme innan och käka lite också. Nu måste jag bara bestämma vad fan det är jag ska ha på mig. Vad hände med vädret förresten? Nä, det ser faktiskt ganska fint ut idag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0