I'm the only one for you.

Värmdö Gymnasiums slutskiva på Clustret var över mina förväntningar. Det är så man ska köra. Underskatta allt. Det skulle ju i så fall resultera i att man är nöjd med i princip allt i livet, eller har jag fel?

Inget jobb, egentligen skola, men onödiga lektioner idag. Vad gör man? Tar sig en rejäl frulle och förbereder sig inför eftermiddagens inträffande - Lindas studentmottagning! Vad ska man ha på sig? Jag måste nog ringa Felicia angående detta. Och nu låter min granne heeeeelcreepy. På tal om helcreepy stötte jag, Ida och Dennis på en skitfull och äcklig gubbe på bussen. Would never stop talking. Om han läser detta ber jag om ursäkt, but the truth is ugly.

 

Per Gessle - Promenad genom stan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0