Is that alright with you?

Diggar att jag och Mathilda gick och la oss runt klockan två i natt och gick upp vid sju imorse. Vaknade även mitt i natten av att jag inte kunde sluta hosta. Jävla förkylning. Kan den gå över någon gång?

Gårkvällen var i alla fall riktigt trevlig! Mötte upp Mathilda efter att hon slutat jobbet, köpte mat, slösade bort ~50kr bara för att jag är dum i huvudet, drog hem till henne, gjorde middag (mmmmmm!!!), åt glass och kollade på Superbad. Hade faktiskt inte sett den tidigare och det gjorde att Mathilda ville tvinga mig att se den. Tvinga o tvinga... Men ja! Imorse fick jag mig en trevlig, kort morgonpromenix då jag gick av i Skanstull och knallade till Slussen. Det enda negativa var vädret. Vad har hänt? Det är juni men ändå känns det som att vi är inne i början på maj.

Efter jobbet idag ska jag och Sophia ta oss en promenix och besöka skogskyrkogården. Fan vad jag saknar bruden


uppe med tuppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0