It can be confusing at times.

Varför fick jag helt plötsligt för mig att det har varit helg och att det är söndag idag? Kristi Himmelfärd is messing with my mind, men jag gillar ändå att vi varit lediga såhär länge. Jag har redan hunnit ställa in mig på sommarlov och med tanke på att jag har i princip en dag kvar i skolan så känner jag att jag får göra det. Så, sommarlov? Kind of!

Den här "helgen" har då varit väldigt trevlig. Varm och mysig. Har bestått av jobb, vänner och en del alkohol. Mathilda sov hos mig i natt. Det pratades, dracks vin och chillades allmänt! Ute på altanen till klockan två då, med näst intill för hög musik. Vi drog in till stan idag och jag köpte med mig tre saker hem. Egentligen ska jag inte få hålla på såhär. Fy skäms! Men jag kan inte rå för det.

Imorgon firar vi Nisse som fyller 18 nästa vecka. Det ska bli riktigt kul! Nu ska jag ut på en långpromenad.




mmmm..


Kommentarer
Postat av: simone

Ser verkligen härligt ut :)

2011-06-08 @ 09:46:20
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0