Lets do it tonight.

Felicia och jag kom häromdagen på den bästa idén om att köra en liten 'halv åtta hos mig'-wannabesak hemma hos henne ikväll. Felicia lagade maten. Jag och Jimi åt tills vi storknade båda två. Matkoma it was och det var fantastiskt gott. Det är sällan man egentligen bjuder på middag. Om detta inte betyder vuxenpoäng så vet jag inte riktigt vad det betyder. Det enda negativa är väl disken? Jag må vara kvinna men att diska är inte riktigt min grej. Inte efter att jag kämpat med disk i mer än en månad med Felicia i Kroatien. Självklart minns jag hur arga vi var när vi var tvungna att diska alldeles för mycket, då min styvfader hade dumpat mängder av vattenmelon i diskbaljan. Då frågar jag detta - vad tänker man med då?

Kvällen var i alla fall riktigt lyckad! Har redan börjat planera och fundera över vad jag ska laga. Ledtråd: Svärdfisk? Mmm...



vad jag tycker om mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0