Och jag vill ha mer.

Från att ha vaknat för lite mindre än en halvtimme sedan så har min dag bara gått nedåt. Den började med att jag insåg att jag faktiskt är sjuk. De senaste dagarna har jag känt mig hängig, hostig och tjock i halsen. Ja, varför inte bara bli sjuk? Antar att det är bättre att bli det nu än precis innan Peace&Love eller Rhodos. Tur i oturen? I guess so.

För att visa vilken duktig dotter jag faktiskt kan vara så bestämde jag mig för att plocka ur diskmaskinen. När jag väl ska lägga in en skål i skåpet tappar jag den, på något vis och den stöter i stenhällen. Ni kan tänka er vad som hände? Jag och golvet fick 483493284932 glasbitar över oss. Jag började blöda och blev jättearg. Haha det ger er säkert en fin bild i huvudet. Nu, efter att ha dammsugit och haft mig, sitter jag här och ska göra frukost och te. Försöka bli frisk. Äta apelsiner tills jag dör av vitaminchock, yeah, you name it. Hoppas ni friskingar därute har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0