Raise your glass if you are wrong.

Istället för att sitta hemma och bara ta det lugnt på midsommar så blev jag istället medsläpad på fest ute på Brevik. Ingenting jag egentligen hade något emot! Ända sedan dess har jag bara tagit det lugnt då jag endast fick fyra timmars sömn den natten. Jag förstår mig inte på hur vissa kan slacka sönder under dagen, när de redan har gått upp, men tydligen kan Mathilda det och inte jag. Istället för att sova blev det alltså filmtittande för min del. Hela dagen och kvällen. Slutade med att jag kom hem vid halv ett-snåret och däckade i sängen direkt. Har nog aldrig sovit så gott som jag gjorde i natt. Tråkigt är det dock att jag inte kunde sova ut utan att jag var tvungen att gå upp när alarmet ringde klockan 09.någonting. Givetvis är det dags att jobba idag! Och imorgon. Sen är jag klar med det för en vecka!

Schemat idag: Jobba, hem, packa, åka till pappa, fixa fram ryggsäck, sovsäck etc, börja plocka fram packning, sova. Hur kul kommer inte min dag bli? Jaja. DRAR TILL PEACE OM TVÅ DAGAR, SUCKERRRRRSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0