They will hurt you and desert you.

Istället för att ligga hemma i sängen och dö alternativt sola tills jag blir pepparkaksbrun så jobbade jag i 4 timmar och 45 minuter idag. Varför 4 timmar och 45 minuter? Jo, för att jag ska "slippa" få rast. Nu sitter jag här med ömma fötter och lyssnar på Amanda Jenssen. Känner mig som en gammal gumma. Inte för att jag lyssnar på Amanda Jenssen alltså, utan för att jag har ömma fötter. Luktar illa gör de säkert också. Rynka inte näsan eller tyck att jag är äcklig nu. Skyll på McDonalds arbetsskor. Fetaste sneakers(erna) jag någonsin varit med om.

Lena tjatar om att jag ska packa ihop mina grejer nu. Yeah yeah, jag lämnar Tyresö och åker till Salstjö Boo idag. Och förresten, visste ni att man kan se Freddes och Mickans hus i Solsidan om man sitter nere vid strandbadet här hemma? Eller det är vad jag och Sophia tror iaf. Någon gång ska jag låna pappas teleobjektiv, fota och visa er.

You think you've got me but you'll see
When you're starting to lose me
I'm already gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0