You gave me something that I didn't have.

Tre arbetspass kvar innan jag åker iväg till Borlänge och partar sönder. Lite mer än två veckor kvar tills jag, Linda, Felicia och Mathilda åker till Grekland och partar sönder. Behöver jag säga mer än att jag längtar? Längtar alldeles för mycket.

Gick upp för ungefär fem timmar sedan och har inte gjort ett piss vettigt sen dess. Jag är besatt av Gossip Girl och känner att jag kommer dö när jag sett klart den fjärde säsongen. Bara jag, nörd som jag är, som just insåg att kanal 5 inte visade alla avsnitten från den säsongen? Shame on them!

Vädret suger här ute. Kan det inte bara gå mot det bättre nu? Det är snart juni och det enda jag har fått uppleva är regn och kyla. Det är inte höst än, Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0