Because I want it all.

Av någon anledning har alla mina gamla blogginlägg blivit raderade ifrån översiktssidan. Inte från arkiv-placet men ja, ni förstår. Är det bara jag som har blivit drabbad av detta eller är det faktiskt något som har drabbat alla oss, blogg.se-användare?

På tal om blogg.se, häromdagen fick jag reda på hur man tidsinställer inlägg här. Niklas told me och kallade mig efterbliven när jag fick världens uppenbarelse. Bara jag som inte visste om att man kunde göra det? Trodde det var devotes grej. De senaste dagarna har jag funderat på att tidsinställa ett inlägg, men jag vet inte vad jag ska skriva i det. Jag är nog lite efterbliven.

Ska alldeles strax iväg och jobba. Vill inte det. Vaknade imorse av att någon knackade på hos oss klockan halv åtta. Jag ignorerade det och somnade om. Shame on me? Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0