Berg och dalbana.

Ångest över att sjukanmäla mig samtidigt som jag precis har skrivit klart min uppsats i pedagogiskt ledarskap. Go me! Är det bara jag som tror att chefen sitter och suspekt tvekar över det man just har berättat för honom när man sjukanmäler sig? Jag hatar det. Mitt illamående och allt sånt tjafs har gått upp och ner hela dagen idag och nu ligger jag ganska lågt på min må bra-skala. Vägrar jag må bättre imorgon bitti måste jag stanna hemma. Trots att jag varit så rastlös de här dagarna och trots att jag seriöst har börjat sakna skolan och allt annat så måste jag se till att bli frisk innan jag tar mig an allt igen. Jag tror inte att jag blev smittad av någon. Jag har stressat så förjävla mycket de senaste veckorna och jag tror att detta är min kropps sätt att avreagera sig på. Har jag rätt? Kanske. Vi får helt enkelt se hur jag mår imorgon bitti. Nu blir det sovdags! Hoppas ni friska människor har det bra därute! Spypuss på er :)

Kommentarer
Postat av: marw

NEJ DU ÄR INTE ENSAM

2011-03-15 @ 03:16:16
URL: http://marw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0