Blåbärssoppa och veteskorpor är the grej.

Ett tips till er smågluttar därute som vill gå ner i vikt men som aldrig riktigt lyckas - Se till att ni går sam/sam eller någon annan plugglinje. Helst natur/natur eller natur/matte-data kanske. Samtidigt som ni går denna linje ska ni även se till att ni har jobb på McDonalds och att ni jobbar minst 50timmar/månad. Finns det något mer ni måste hinna med? Jarå! Träning också. Nu har ju jag lagt av ganska hårt, men jogga minst två ggr i veckan. Allt detta ska ni ha tid med, och så ska ni supa också, varje helg. När ni har uppnått dessa mål så lovar jag er att ni kommer lida av samma "sjukdom" som jag led av igår och jag kan inte sitta här och ljuga och säga att det var nice, men det kanske ni tycker. Vad fick jag i mig? Under dagen lyckades jag med två tsk youghurt och 1/10 knäckebröd som jag sedan spottade ut för att det var så vidrigt. När mamma kom hem och i slutet av kvällen fick jag även i mig 2 skorpor o ett halvt glas blåbärssoppa o några tsk yoghurt. Tänk er hur ni skulle rasa i vikt ifall det var vad ni åt varje dag! Woopwoop, beach 2011?


ja, det är väl då man blir sådär härligt smal, till slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0