Dagen innan 1a april.

Med världens magkramp ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Vet inte vad det är med mig och mina återkommande kramper som vägrar försvinna ibland. Kanske ska dra och kolla upp det ifall det fortsätter? Nu vet jag iaf att jag ska iväg och köpa Activia och Proviva imorgon efter skolan! Mmmnamnam vad jag ska gotta mig.

Vistelsen utanför centrum med Mathilda var trevlig. Kall, men trevlig. På vägen hem stötte jag på min älskade vän Sophia. Sa ju att jag skulle träffa någon jag kände! Riktigt härligt att ha någon att konversera med den "långa" bussresan hem.

Sova var det, ja. Godnatt på er!

Och aa förresten! Är ni glada över att det snöar eller? Inte jag. Hoppas detta är ett pre-första april-skämt. Pappa sa att det ska bli 8+ i helgen - bäst för SMHI att de inte ljuger!

Kommentarer
Postat av: Mattan

Aaaaa det var därför jag inte blev smsbombad ;)



mysigt att prata <3, även om det var kallt!

2011-03-31 @ 23:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0