Dagens ord: Arg.

Bara jag som tycker om ordet? Felicia och jag pratade om det när vi var på väg hem från jobbet idag. Jag använder sällan ordet "arg" utan byter ofta ut det till "förbannad" eller liknande. "Arg" är ett bra och icke uttjatat ord. Får hoppas att jag inte tjatar ut det nu under de kommande dagarna då.

Min vecka är ganska busy och det tycker jag om ganska rejält. Slipper ligga hemma och sega sönder alltså. Bio med Mathilda på onsdag, slagg hemma hos Felicia på kvällen. Helgen är fullspäckad med jobb, jobb och ännu mer jobb. Men det betyder pengar, pengar och ännu mer pengar. Det är egentligen det enda jag bör tänka på när jag sliter på McDonalds. Har jag sagt att jag älskar mitt jobb? Nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på ett (jävla) telefonsamtal. Vet ni vad jag ska göra imorgon? (Hint #1: jag är ledig! Hint #2: friskis!) Goodnighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0