Det går bra nu, kompis.

Jag har alltid velat ha en one-piece, men det stora problemet har varit att de är så förjädrans jävla dyra och att varken jag eller mina föräldrar har velat lägga ner pengar på en söt sådan. Förstår ni då hur glad jag blev när Värmdö Gymnasiums "skoluniformer" presenterades i skolan och det visade sig att man kunde beställa sig en sådan. Inte one-piece, men en liknande iaf! Vad tror ni jag har gjort? Beställt en? Ja. Tråkigt att det endast finns tre färger dock - svart, rosa och blårandig. Svart blir min eftersom rosa inte riktigt är min grej, känner jag.

Ringde Friskis&Svettis i Orminge nyss och kollade lite hur man skulle göra om man ville träna både i Tyresö och där, dock existerar det inget samarbete mellan dessa föreningar MEN jag kan träna för ynka 50:-/gång och är det bara jag som känner att det är värt när jag är hos mami? Slipper jag åka buss i ~1 timma varje gång jag vill dra och traena. Happy me! Igår var en bra dag, idag är en bra dag. Livet flyter på som det ska just nu. Beach 2011? Tvek på det, men ändå!


så ska det stå "Sandis" på'n också!

Kommentarer
Postat av: Sandie

Vetefan om det är så jävla snyggt alltså..! :o

2011-03-06 @ 14:02:09
URL: http://askformyheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0