Don't look back in anger.

Vem taggar inför ett arbetspass på 4timmar och 45 minuter? Ovärt pass. Hoppas på att få sluta tidigare. Efter det ska jag som skrivet tidigare dra in till stan och köpa massvis med nödvändiga saker. Blir det ett par solglasögon eller inte? Hoppas verkligen på att de finns på jobbet när jag kommer dit. Annars har vi en tjyv ibland oss, jävlar.

På tal om solglasögon - det är varmt ute! 9 plusgrader i solen och det gör mig på topphumör. Jag vill ha sommar. Sommarlov. Ser dock inte fram emot att löka sönder på restaurangen under hela juni och augusti. It will be legendary. Nu ska jag dra mig mot bussen! Puss på er snuttgurkor


Gammal jävla bild. Typ ett år? Nyinförskaffade var solglasögonen då iaf! saknar dem redan

Kommentarer
Postat av: Niklas Söderström

Såklart det finns en tjuv. Hallååå? Sminket!

2011-03-20 @ 10:47:56
URL: http://www.soderniklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0