Don't you worry about a thing.

Pratade med pappa, Lena och Carro om New York vid middagen och fan vad jag längtar. Mindre än tre veckor kvar nu och jag är taggad till tusen. Har kollat runt lite på en hemsida för en outlet som vi ska till där de säljer asbilliga märkeskläder! 33 skobutiker bland annat. Förstår ni????!?!?! Fan vad jag kommer komma hem med kläder. Ska ha med mig två feta väskor och ska enbart ha med mig typ en tröja. Och nej, jag tänker inte köpa grejer till er. Ska köpa ett par converse till mamma, ett par till Felicia och en bodyspray till Linda and that's it!

Snart ska jag klä på mig och gå till bussen. Möta upp Mathilda i centrum är det som gäller! Love it


diggar bob marley på hög volym här hemma

Kommentarer
Postat av: linda

Yeeej , nu känner jag mig speciell ! :D glöm inte kvittot!

2011-04-01 @ 12:32:43
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0