En obeskrivlig jävla längtan.

Bob Dylan. Daniel Adams-Ray. Foreigner (bara för att Felicia<3). Mando Diao. Maskinen. Oskar Linnros. Timbuktu. Håkan Hellström. Petter. Säkert!. Rebecca & Fiona.

Kan Peace&Love boka fler awesomiga band så jag kan ha världens fetaste anledning till att dra dit? Vi kommer ha det legendary, det är jag fetingsäker på.

Rhodos. Sol. Bad. Strand. Sand mellan tårna. Korallfärgat vatten. Gladiatorsandaler. Flip-flops. Utekvällar. Öl. Grekisk mat. Svett. Dansa hela nätterna långa. Härlig solbränna.

Kan tiden gå lite fortare? Jag vill använda mina sommarkläder. Mina bikinis. Mitt allt.

Hälsinki. Ballongcyklar. Fågelkvitter. Kvällspromenader. Nattbad. Öl. Norrländska. Skog. Simon och company. SOMMAR!

Jag längtar så mycket så jag får ont i magen. Jag vill skrika. Jag vill skratta. Jag vill gråta. Jag vet inte vad jag vill! Jag vill bara ha sommar nu. De här tre grejerna är bara en liten del av det jag kommer hinna med. Jag vill ha härliga sommarkvällar med kompisar. Dricka öl i solnedgången. Skratta och snacka skit nätterna långa. Promenera runt i stan på kvällskvisten. Jag vill ha lukten. Lukten av sommar. Jag vill t.o.m ha sommarregn, även fast jag kommer ångra att jag sa det när vi väl har det. Jag vill ha festival. Jag vill utomlands. Jag vill bli brun. Jag vill ha the time of my life med de bästaste vännerna i världen. Ge mig sommar nu!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag längtar såååååååå så så mycket så det finns inga jävla ORD!!

2011-03-24 @ 07:54:16
URL: http://feliciahultin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0