Every little thing is gonna be alright.

Jag är arg. Jag hade kunnat gått och lagt mig mycket tidigare men jag förväntade mig sällskap vid den här tiden eller om en timme som nu har övergivit mig. Jag blir också arg på min telefon vars t9 suger allt i världen. Har försökt skriva "puss" 150 ggr men det blir bara "rus". Är det något med att jag trycker för löst på touchen? Kan inte göra annat än att klaga. Ska sova nu. Ensam. I min fina säng. HEJDÅ!


Innebär detta att ni vet vart jag bor nu? Eller är det här jag bor? Jaáni...

Kommentarer
Postat av: mathilda

Dummaaaa :(



svar: hahaha, tänkte det.. du är inte den som smutsar ner dig i onödan liksom!

2011-03-23 @ 06:48:40
URL: http://mathilolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0